pühapäev, 27. mai 2007

barbie-postitus

Kui mu kahepoolene poeglaps endale barbie-nukku igatsema hakkas, ei osanud ma esialgu seisukohta võtta.. kui palju poisid ikka nukkudega mängivad? kaltsunukk ja titanukk on juba olemas, kas tasub sadu kroone kulutada anatoomiliset ebainimliku figuuriga pettekujutlusele naisest? samas... minu vend, mees ja mehevennad - kõik on lapsepõlves nukkudega mänginud ja mis seal salata, on minulgi tosinkond autot olnud. samamoodi, nagu ma ei tunnista "poistevärve" ja "tüdrukutevärve", ei ole ka minumeelest ainult poiste mänguasju ja ainult tüdrukutele mõeldud lelusid - lapsed peaksid mõlematpidi arenema. (Ka poisid mängivad kodu ;) )
Niisiis - sõelusin Viljandi kaltsukapoode ja silma hakkas täitsa alasti ja pooleldi kiilakas barbie (15.-). Mul hakkas nukust natuke hale ja arvasin, et tal on meie pere seltsis palju lõbusam :)
siin nukk nüsitud soenguga




ja siin uue, veel kiilama soenguga :D



minu meelest on päris kiilaspea isegi kenam... nüüd siis nukule riideid selga JA PÄHE õmblema :D

1 kommentaar:

Anonüümne ütles ...

läbi aukude saad nukule heegelniidist uued juuksed pähe nõeluda. ja neist siis näiteks afropatsid keerutada.