neljapäev, 11. oktoober 2007

Saan täna jälle aasta võrra vanemaks.



Lohutuseks selle eest, et ma nüüd niiiii vana olen :P kinkisid lähedased mulle uue telefoni. Mudeli sain ise välja valida ja selleks osutus peale pikki kaalutlusi ning kaalumisi Sony Ericsson W610i - telefon, milles nii digifotokas kui Walkman digipleier, videosalvesti ja diktofon.. igasuguseid toredaid ja jubedaid lisasid, millega alles veel tutvust tegema hakkan. ja no.. ta näeb ikka päris kena välja ka (minu oma on musta ja oranziga) ;)

Pessimisti horoskoop: Kaalud - enamasti otsustusvõimetud bipolaarsed diversandid.
Amen! :D

4 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Palju, palju õnne ja kõikide soovide täitumist!!!!:D

Anonüümne ütles ...

Palju, palju õnne ja segamini pusapesasid! : )

Katrin mdmB ütles ...

Palju õnne ka minu poolt... :P parem hilja kui mitte kunagi!

Lillysmuul ütles ...

Sygav kaastunne !!! ;)
Ja 6nnitlused uue telefoni puhul! ;)