esmaspäev, 19. november 2007

aasta täis!!


eile aasta eest ühinesin isetegijatega ja alustasin blogipidamist. Selle aja jooksul olen postitanud 145 postitust ja neid postitusi on piilumas käinud 11271 silmapaari :)
Olen siia välja elanud oma õnnestumised ja läbikukkumised, rõõmud ja murepisarad. Ja palju rohkem, kui ma siia oma aega, tahtejõudu ja energiat pannud olen, olen seda vastu saanud! :)

5 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Palju Õnne!!

Anonüümne ütles ...

Õnnitlused!!!:D

Anonüümne ütles ...

Nonii , šokolaadikook kirsiüllatusega..... hmmm...täitsa oma hooletusest tingitult jäin jälle ilma(diabeetik niikuinii ei söö.. eksju ! Hea, et pildi vaatamine ikka lubatud on!) Aga tegelikult : RÕÕMU JA TEOTAHET ka edaspidiseks...ÕNNE - seda niikuinii !

Anonüümne ütles ...

Ehh , see anonüümne tuulepea oli Sant.

trinzu ütles ...

õnnne

aga trinzu blog kolis http://linnulennult.dalounge.org/


sinna :)