kolmapäev, 17. jaanuar 2007

teeküünal


üsna hägune (fotokas hakkab otsi andma :S) aga ikkagi Isetegija värvides :)

4 kommentaari:

Veronika ütles ...

püstitriibu tegemise tehnikat jagada raatsid?

verpin

Katja ütles ...

püstitriibu? tehnikat?? um... (kratsin kukalt) no.. küünla värvisin vahavärvidega , alguses tegin ringi neljaks sektoriks, siis kaheksaks, ja siis hakkasin vahesid täitma isetegija värvitriibu järgi.. (algne jaotus oli hariliku pliiatsiga)

ma vist ei saanud päris täpselt aru, mida verpin teada tahtis aga kui mul on mingi tehnika.. ega ma seda sis omale hoia.. jagan ikka :D

Veronika ütles ...

tegelt arvasin, et sa erinevaist värvidest vaharibasidvõi vahapuru kasutasid :$

Katja ütles ...

ehe, ma olen nii laisk küll, et küünla värvisin tuubist pigistatavate vahavärvidega, mis hiljem klaariks kuivavad.. aga vaharibadega küünlaid kaunistada.. mm.. see on päris hea mõte.. :)