neljapäev, 31. mai 2007

Barbie II

Lubasin-tegin :)
Õmblesin Kaspari Barbile mõned riided ja tõtt-öelda, päris barbie'likud tulid - minu meelest vähemasti :)

Barbiel on parätt ja põlleke tubade koristamiseks, pehme heegeldatud tekike, millel päikest võtta ja truu sõbrake Pontu.


Rätik peast ja põll eest, linna peale jalutama! Roosa-rohelise kleidiga sobivast kangast kübarake pähe :)


Hõlmiksärk ja "mustlase seelik" on lemmikrõivad õhtusemaks ajaks. Rannakotis kannab Barbie oma ehteid ja rätikut, koti pealmine tasku on Pontu pesa.


Mõnus on oma lemmikuga maha istuda ja pisut mängida :)

3 kommentaari:

Ing. ütles ...

ilusad riided!!! Mina oleks ka tahtnud sellised barbieròivaid, kui vàike olin. Aga emme meil ei òmmelnud nukkudele, see-eest saime òega ise riiete tegemise selgeks. Aga enam ei màleta, kuidas me konstrueerisime riideid. on sul mòni nàpunàide ehk, minu tùtreke ootab ka uusi riideid barbiele.

Katja ütles ...

heh, seelikuks õmblesin lihtsalt ühest servast kroogitud riba miniseelikule külge ja sellele omakorda kroogitud riba .. miniseelik ise oli sirge lõikega ja ülemises servas kanalisse peidetud kumm.. kleit ja särgik silma järgi õmmeldud. Müts õmmeldud sektoritest aga sai pisut liiga suur.. siis õmblesin pahupoolelt õmblusrandid kohati üle seni, kuni müts hästi sobis :) põlle ja kotitaskud siksakiga peale õmmeldud - õmbleb kinni ja ääristab samas ära.. pearätt on välja lõigatud laudlinikust (linik sai plekist rikutud, lõikasin mööda mustrit nurga maha :)

Lillysmuul ütles ...

See pits ratikuga kemoteraapia labinud barbi naeb vaga popp valja!
Ma ei pannud algul yldse tahale et midagi puudu oleks! vaga kena t88!
-Laisk-