neljapäev, 12. juuli 2007

Pulmapildid (megapostitus :D)


Tere tulemast!!










Kukuuu! ;)

auto





lindid ümber kurepesa posti



neiupõlve nimi läheb orbiidile


väike peig



maasikas


KoduGaas (kuskil miskit toimub)

Pulma-pitser Iris-Mai

Noh-mees Aijar saab pitseri

Viinamees (Tiina mees) Tanel ;)

pruudi turvamees Martin

... ja turvamees Siim

Kroonikud Kadri ja Elis

Pulma-velsker Triinu-angela

avavalss







Piidu-pidu









bändipoisid



Ilutulestik (Ilu tuli ;)



Kingid ämmadele-äiadele

noormehed püüavad sukapaela

Rüselemise järgi saab aru, et lendu läks pruudikimp

Killu sai

Palju pilte tordist :)



oops! pikali kukkus!

ah, ma olen juba abielus :D




Elisel ja Kadril dieet?? :D

2 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ma nutan siis, kui mul on kurb.... ma nutan siis, kui olen rõõmus.... ma nutan siis, kui sündmus on harras......... ja...see kõik, millest need pildid jutustavad, on nii ilus, et mul on jälle silmad märjad...........
ÕNNE, ÕNNE, ÕNNE !
Sant.

Katja ütles ...

oh, ära räägi - kui kirikus seljataga nuuksatust kuulsin, pidin ise ka peaaegu nutma hakkama.. nii liigutav hetk oli.. vaatan pilte ja hing väreleb sees.. bhuhh.. kas pole imeline, et niimoodi hetki saab jäädvustada.. Pildid ongi nagu ajas tagasi minek...