neljapäev, 19. aprill 2007

Roosid

öeldakse, et kingiks tuuakse lilli, mille vääriline sa oled - siis mind on küll ära hellitatud. Pireparm saatis roosivahetuse käigus mulle sellise töö, mille peale mul tekkis soov oma pakk kohe postiringlusest tagasi nõuda. Imearmas romantiline kangaga kaetud karp - muidugi roosiline. Nii kena kui vähega olla annab. Ja karbi sees - arva ära ;) peen näputöö - pitsi, broderii, pärlite, litrite, paeltikandi, aplikatsioonide ja muuga kaunistatud valgetest lintidest punutud SÕRMUSEPADI! Liblikad ja roosid.. oeh.. Karbikese sisse kolisid elama valged heegeldatud kingad, sukapael, sõrmusepadi, minu "selle päeva ehted" ja kui Tartust sõrmused ka tulevad, siis needki. See on kõige tähtsam karp terves majapidamises :)
roosikarp:

selle sisu:

ja padjake lähemalt:

4 kommentaari:

marianne ütles ...

Super, no ma ütlen et väga super! Väga väga ilus kingitus!
mannu

rajaleidja ütles ...

sul on vedanud.see on küll äärmiselt kena, ja südamlik kink :D

Katja ütles ...

ma tean.
:)

Anonüümne ütles ...

väga ilus ja õrn - tsunaami