reede, 21. september 2007

Oh, õudu, kaloreid ja meetreid!!

Kõlab nagu oleks ämma juurde sattunud ja kaalule astunud? Ei :) Eile õhtul arvas armas abikaasa, et parim neljapäevaõhtune meelelahutus on psühholoogilise õudusfilmi vaatamine.. Mina, kes ma juba töö juures kududa pusasin aga kogu tehtu alatasa jälle üles harutasin, sest ühtki head mõtet, ega mustrit käepärast ei olnud, otsustasin sellal, kui mees silmipidi ekraanil kinni, miksit valmis pusada.
Enne, kui mehel film vaadatud sai, oli minul valmis - isiklik kalorimeeter.
Tegelikult küll Calorimetry, eestikeelne juhend Bubbly'lt


Peas kah



Nööbiks on suur roheline klaashelmes - ikka päris purakas aga mõnusat värvi mu meelest. Calorimetry sobib kokku pojale kootud kõrvikmütsiga ja minu kevadsalliga samuti :) Mustrit kohendasin mõnevõrra - lõng Novita seitsmevenna jättiraita, vardad 3,5, silmuseid sai loodud 88 (mitte 120). Kuna kudumine ka silmusemärkijaid vajas, tegin enne tööle asumist ka need valmis aga pildile ei taibanud neid püüda. teine kord :)

2 kommentaari:

Pille ütles ...

väga ilus,vat mina ei saa aru mismoodi neid lühendatud ridu kootakse!

Katja ütles ...

tegelikult on see väga lihtne.. isetegija foorumis kootud mütside ja peapaelte all on väga algaja-sõbralik õpetus calorimetry kohta :) aitähhid siinkohal taaskord Bubbly'le :)