kolmapäev, 5. detsember 2007

jõulukalendrid

Jõulude ootamine on vist kõige kärsitumaks muutev tegevus peale sünnipäeva ootamise :) Et ootuseaeg kiiremini mööduks, tegin endale pisikese kalendri - jajah, see korv siin pildil ongi minu kalender. Korvi ma küll ise ei teinud aga...


korvi sees on sedelid, ümbrikud, kaardid ja rullid tekstidega.. Igas pakikeses üks jõulusalm, üks soovitus, mida seoses jõuludega veel ära jõuab teha ja üks retseptisoovitus (et poleks peamurdmist: "mida ma täna süüa teen")
Niisiis - minu kalender on üsna asine ja tegutsema-panev, Kaspari oma seevastu on .. sõnadega kirjeldamatu!!!


Isetegija MESI saatis Kassule kamina - no mida soojemat on võimalik veel teele panna! :) Lapitehnikas kamina küljes ripuvad villased sokid mis pungil maistusi täis!! Igal hommikul võtab Kaspar kamina küljest ühe soki alla ja maiustab selle sisu kallal. Et kalender täitsa võõralt inimeselt tuli, on hommikune ärevus ka minul sees (ei tea ju mina, mida armas meisterdaja soki sisse peitnud on :))

Mina tegin advendikalendri Sirts'ule ja üritasin sinna omakorda hästi palju armastust ja kuumi tundeid sisse panna aga pean tõdema, et Mesi oskustele jään mina tugevasti alla.. )pilti ma enda omast unustasin teha, kui Sirts pilti näitab, pistan siia ka üles :))

Kommentaare ei ole: