pühapäev, 9. detsember 2007

Tähelepanu, maiasmokad!

ehtisin täna kuuske. et olen loodusesõber ja mul on kahju kuuske maha saagida, ehtisin kuuse õues. värskelt sadanud lumi ainult täiendas kuuse ehetes ilu :) sattusin õues nii hoogu, et ehitasin lõbusa lumememme - valvab mul nüüd maja, sest koerake kadus juba ahjuplaadilt Kaspari kõhtu. õues müratud,läksin tuppa. koristasin ja tegin jõulude eel olemise õdusaks.. pildil mina koos oma väikse kuid väga armsa majakesega, lumememm ja ehitud kuusk :)

Siin on pisut seda õdusat olemist ka näha :) Mulle niiväga meeldib, kui toas on mõnus, valge ja soe.

Kui mind vahepeal nahka ei pisteta, kohtume ehk veelgi :)

Piparkoogi-Pusapesa

6 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Sulle on haigeks olemine liiga hästi mõjunud :D
Väga nunnu piparkodu :D

Katja ütles ...

:)
mõtle mis siis veel saab, kui ma päris sinisele lehele jääma peaks :D

Anonüümne ütles ...

Kui sinisele lehele jääd, anna teada- ma toon oma poolikud tööd sinu kätte :P

Anonüümne ütles ...

Väga armas!

Ise Hakanud Lillekasvataja ütles ...

Mõtlesin, et igaks juhuks hoiatan. Me tegime ka eelmisel aastal piparkoogi vitraaze karamellkommidega. Aga küünalde läheduses ja ka aknal kippusid kommid ära sulama. Alguses ei saanud arugi, et mis imelikku ollust kuusepuu järsku täis oli.

Katja ütles ...

:D aitäh, et hoiatasid :)

pildil ei ole mul majakese juures küünalt, seal näitan lihtsalt taskulambiga valgust uksest sisse, et aken näha jääks :)