esmaspäev, 28. jaanuar 2008

pisikesed tegemised

natuke siidimaali


siin väike vihje minu jaanuarikuu valgele ;) (tükk aega otsisin inspiratsiooni või ideed - lõpuks tuli :))

dekoreeritud tassid. roosa-lillal tassil on peal tekst "Kolga-Jaani Avatud Noortekeskus" sest just seal hakkan ma sellest tassist teed rüüpama :)

nende seast minu lemmik

natuke helmetöid




kaks moobiiliripatsit

5 kommentaari:

Kadri ütles ...

Sa oled töölt ära tulnud? Või ÜLDSE ei maga enam? Ah?
MILLAL sa KÕIKE seda teed, aru ma ei mõista!!!!!
Aga nüüd on meil lisaks oranžidele kottidele lisaks ka sarnaselt pruunides toonides moblaripatsid :) Suveks on ilmselt asi nii kaugel, et keegi ei tee meil enam vahet :P
Päikest, Pusakesekene!! :D

Katja ütles ...

:D

Kadri ütles ...

Ära nüüd ole nii tagasihoidlik- räägi kõik südamelt ära Mullikesele? :P
Räägi, räägi :D Millal, mille/kelle arvelt jne jne :P

Katja ütles ...

um.. ma olen peaaegu kodune ;) st. laps on lasteaias, tööpäev algab alles õhtul.. deadline'e pole.. siis on aega vahest nokitseda ;)

Anonüümne ütles ...

Sa oled niii uskumatult tubli!!!