reede, 25. jaanuar 2008

Soodom ja Komorra

Muidu ma tavaliselt nii teravatel teemadel väga äkiliselt sõna ei võta aga viimase aja uudised on südame valutama pannud ning mõtlen tõsiselt ühiskonna (väär)arengust.

Esiteks olgu selgeks tehtud, et mul ei ole midagi geide vastu. Küll aga ei saa ma sallida sääraste suhete tungimist peremudelitesse ja minu jaoks niivõrd õrna teemasse nagu seda on abielu.

Moraalinormideta ühiskond on kõikvõimalikud vähemused normatiivideks võtnud nii, et varsti on heteroseksuaalsus seksuaalvähemuses. Järjest enam riike peab homo-abielusid normaalseks. Normaalseks peetakse sedagi, kui peres on kaks isa mitte ema ja isa. Sellised suhted ei vääri nimetamist sõnadega "perekond" ja "abielu".
Pere on ikkagi isa + ema = laps(ed) ja abielu on armastava mehe ning naise vaheline liit, millest kasvab välja pere. Mees + mees = kooselu, naine + naine = kooselu aga mitte perekond ega abielu.

Koguaeg räägitakse, et ühiskond on huku äärel.. kui kaotame sellised mõisted nagu traditsiooniline perekond ning perekondlikud traditsioonid, põletame eneste järelt sildu ning kaotame oma juured. Kui meil pole mitte kuskilt kinni haarata, ongi käes situatsioon, mida kõige paremini kirjeldab piibel - Soodom ja Komorra.

Inimõigusi teavad kõik aga oma kohustusi mitte.. kui loodus ei ole määranud kahele omasoolisele võimalust last saada, siis järelikult ei ole see normaalne, järelikult ei tohiks seda olla. Kaks meest võivad teineteist armastada väga ehedalt.. aga looduse poolt ei saa mees last kanda, sünnitada ega imetada, samuti ei saa kaks naist omavahel rasestuda… - kui geipaaridel on tõesti vaja tõestust, et saavad kahekesi kellegi eest hoolitsemisega hakkama, on võimalik endale lemmikloom võtta.

Iga laps on väärt ema JA isa. Siinkohal võivad skeptikud teemana üles tuua üksikvanemad. Üksikisad on ühiskonnas üsna harv nähtus – üksikisad tekivad abikaasa surma või lahutuse tagajärjel – lahutuse puhul antakse lastele võimalus valida, kumba vanemaga nad edaspidi elada soovivad. Üksikemade rohkus on tihtipeale tingitud vastutustundetusest. Nii naistepoolsest kui ka meestepoolsest – madal moraalitunnetus viib tüdrukuid ja neide juba üsna varases eas meestega voodisse – ollakse naiivsed, ei kasutata rasestumisvastaseid vahendeid.. Kui aga paarisuhtes naine jääb rasedaks ja mees selle uudise peale oma kohustused perekonna ees hülgab, on tegu mehepoolse vastutustundetusega. Siinkohal on tegu kiviga seksuaalkasvatuse kapsaaeda - kui jubga lapsed lapsi saavad - äkki peaks sellisel teemadel koolides aktiivsemalt sõna võtma?

Lapse kasvamisel on väga tähtis roll eeskujul - peremudelil, emakujul, isakujul. Ma ei kujuta isegi ette gei-perekonda. Ema on ema ja Teine ema on siis isa? Kui kahel mehel on tütar - kuidas peaks tüdruk rääkima teismeeas oma "isadega" õrnadel teemadel nagu menstruatsioon, poisid, rinnad jms. (siinkohal ohkan kergendusega, et minul on olemas ema :D)

Mulle tundub, et ühiskond laseb oma püksikummi järjest lõdvemaks. Kui kaugel on siis aeg, mil kõiksugu muud -fiilid (zoofiilid, nekrofiilid jne :D :D) ametlikke abielusid ning lapsendamis-õigust nõudma hakkavad - on nemadki ju nn. seksuaalvähemus.


(aeg lõpetada - mõru meel hakkab väga vastikutel teemadel sarkasmi pritsima)

11 kommentaari:

Anonüümne ütles ...

Ja mina olen Sinuga selles perekonnakäsitluse teemas täiesti ühel meelel !(Justkui minu mõtted oleksid üles tähendanud). Ja taevas olgu tänatud, et meile sarnase mõttemaailma ja seksuaalorientatsiooniga inimesi ikka veel olemas on !!! E.

Anonüümne ütles ...

Ma arvan, et sa kuulud nende inimeste hulka, kel on aju ja kes seda KASUTADA ka oskavad.

Olen uhke su üle:)
Hea jutt.

Anonüümne ütles ...

Aga mis siis saab, kui su oma laps homo on? Kas sa siis muudad oma meelt ja hakkad toetama homopaare, kes lapsendada soovivad?

Ma ise olen niivõrd egoistlik - peale mu surma võib päike kustuda, uputus tulla jne. Ma ei hooli, sest ma olen surnud ja ei hooli ka sellest, kui kõik on homod ja järglasi ei tule ja inimesed surevad välja. Ja usun ka seda, et peale mu surma muutub meie ühiskond aina veidramaks ja võibolla saavad -fiilidki oma õigused. Usun ka seda, et tulevikuühiskond seksib vaid mõnu pärast ja lasevad oma lastel katseklaasides kasvada (ehitatakse spetsiaalsed masinad, mis imiteeriks sünnitust ja tekitaks lapsele samasuguseid "piinasid" kui päris sünnituse ajal), sest juba tänapäeval leidub neid naisi, kes lasevad pigem keisrilõike teha, sest nad ei taha, et nende "asjad" välja veniksid ja et seksiisu kaoks (?) jne. Nii et, tahame või ei, aga see juhtub.

Katja ütles ...

hei - nagu ma juba ütlesin, mul ei ole geide vastu midagi- kui minu poeg peaks gei olema, ei ole see tema vaid looduse valik ja looduse valik on ka see, et mehed ei saa lapsi. Kooselu pooldaksin kahe käega - abielu ja lastega perekond aga on midagi, mis peaks jääma siiski vaid hetero-paaride teemaks. Ehk siis lõhidalt - ma ei muudaks oma meelt.

Katja ütles ...

lühidalt*

Anonüümne ütles ...

Igalühel on õigus oma arvamusele, kuid soovin Sulle rohkem tolerantsi ja vähem ksenofoobiat!

Anonüümne ütles ...
Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.
Katja ütles ...

1. sry, jane, mõtlesin ümber :D
2. ma vihkan enda postituste kommenteerimist.. ikka eriti hale oma mõtteid õigustada :D
3. arvestades mu kirju-mirjut kultuurilist tausta ja veel kirjumat kultuurilist ringkonda, pole ennast kunagi ksenofoobiks ega "null-tolerantsi-meheks" pidanud..

samas olen võib-olla liiga romantiline unistades kõigile õnnelikust lapsepõlvest ning perekonnast, maailmarahust ja kõigest muust säärasest naiivsest :D

Anonüümne ütles ...

Kui kaugel on siis aeg, mil kõiksugu muud -fiilid (zoofiilid, nekrofiilid jne :D :D) ametlikke abielusid ning lapsendamis-õigust nõudma hakkavadpuhas demoniseerimine.

Anonüümne ütles ...

naised on ka ajalooliselt allasurutud sugu olnud - koduteenijateks taandatud. miks sa seda pika ajalooga peremudelit ei õigusta?

Anonüümne ütles ...

Taname huvitavat teavet