teisipäev, 8. jaanuar 2008

Tere!

Tere uut aastat! Mina olen rohedraakon ja ma sündisin pisikesest rohelisest villapallist. Pisikesele pallile kasvas peale punane kiht, niiet vahepeal meenutasin täitsa suurt maasikat.. siis aga jälle roheline kiht villa peale ja põhimõtteliselt olin juba pea-aegu valmis. Valus koht oli suu sünd.. see sündis umbkaudu nagu viil arbuusi.. ehk siis lõigati minust konkreetselt välja.. (nüüd on vahepealne punane kiht ka näha ;)) kui suu oli olemas, sain järjepanu endale silmad, jalad, saba, täpid ja ninaaugud ja üldiselt olen oma väljanägemisega täitsa rahul.

ühe külje pealt:

ja teise külje pealt:

Ilus olen igast küljest! :)

2 kommentaari:

Kadri ütles ...

Hehhe, väga vinks- vonks semu. Selline rõõmsalt muhe tegelane.

Anonüümne ütles ...

Nunnu ;)
tsunaami